OPIS DOGODKA


Upravljanje blagovnih znamk danes

7. november 2017, ob 16:00 /Inkubator Savinjske Regije
Image may contain: shoes and text

Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive? Skozi osnovne definicije, orodja, primere in diskusijo z udeleženci bomo odgovore iskali na izobraževanju, ki ga bo vodila Petra Čadež (svetovalka za strateško upravljanje blagovnih znamk). 

VSEBINA PREDAVANJA:
Definicije blagovnih znamk in njihov pomen
Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive?
So blagovne znamke danes bolj pomembne kot nekoč ali je njihov pomen manjši?
Kako danes z nenehnim strateškim upravljanjem blagovnih znamk zagotavljamo optimalno uporabniško izkušnjo?
Kako se potrošniki obnašamo danes?
Kdo v podjetju je zadolžen za gradnjo in upravljanje blagovnih znamk?

Predavanje bo temeljilo na uspešnih primerih iz prakse, lastnih dolgoletnih izkušenj in teorije.

Petra Čadež LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/petra-cadez-mba-3926371/

Petra Čadež: »Ena od ključnih stvari pri vodenju blagovnih znamk je kupčeva izkušnja s produktom oziroma storitvijo podjetja, a se ji še vedno posveča premalo pozornosti. Ob tem moramo marketingaši zares dobro poznati potrebe svojih strank, saj lahko le tako opazimo, kje vse se skriva naša konkurenca.«
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Tanja Tamše
T:
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!